SPRIEVODCA CONTENT MARKETINGOM

VISIBILITY-SCM_obalka-page-001
Content marketing je súčasným trendom v online marketingu. Stačí vytvárať kvalitný obsah, návštevníci si vás nájdu a vy ich premeníte na zákazníkov. Vyzerá to jednoducho. Ale ak chcete byť v tvorbe obsahu naozaj úspešní, tak potrebujete dobrú stratégiu. To je aj dôvod, prečo sme sa rozhodli vydať tohto sprievodcu. Nájdete tu návod, ako vytvoriť obsahovú stratégiu, ktorá bude dlhodobá, bude zacielená na vaše publikum a bude mať stanovené jasné ciele.
Zdarma
jako e-kniha ke stažení
VISIBILITY - SPRIEVODCA CONTENT MARKETINGOM
pdf4,0 MB
  • Dotaz
Dotaz na prodavače
 *
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
Související tituly
UNITY
Tomáš Holan
Pokud jste o Unity nikdy neslyšeli, tak je to nástroj, který dovoluje vytvářet profesionálně vypadající 2D i 3D počítačové hry běžící na různých platformách, od Windows přes webové aplikace až po mobilní telefony. O Unity existuje na internetu taková záplava informací, návodů a tutoriálů, že může být těžké rozhodnout se, jak a čím začít. V této knize se autor snaží na příkladu vytváření jedné hry představit základní principy, techniky a stavební prvky, a zároveň upozornit na možné problémy a jejich řešení. Kniha nemá formát příručky nebo učebnice, jde spíše o postupné objevování toho, jaké úkoly potřebujeme při vytváření hry řešit a jaké prostředky k tomu Unity poskytuje. Čtenář by měl mít alespoň minimální povědomí o programování týkající se proměnných, objektů, dosazení, cyklů a funkcí. Zdrojový kód se v Unity píše v jazyku C#, ale k porozumění příkladům bude stačit i znalost nějakého jiného jazyka. Kniha je určena především pro zvědavé studenty středních škol a možná i pro jejich učitele, kteří hledají nějaké zajímavé téma do kurzů informatiky. Při psaní knihy měl autor na mysli také všechny ostatní čtenáře, kteří o Unity už slyšeli a chystají se s ním již nějakou dobu seznámit, ale zatím nevěděli, odkud začít. Tak teď je ta správná chvíle!
Bestseller
Vytisknout stránku Poslat odkaz na e-mail