Ode břehů moře Středozemského

knihabeznahledu
Cestopisné zážitky z putování po Středomoří. Osobní dojmy Guth-Jarkovský kombinuje s množstvím kulturněhistorických zajímavostí i zážitky s místními usedlíky.
Zdarma
jako e-kniha ke stažení
Jiří Stanislav Guth-Jarkovský - Ode břehů moře Středozemského
epub775 kBmobi569 kBpdf1,0 MB
  • O autorovi
  • Dotaz
Vystudoval filozofii v  Praze , ze které získal  doktorát , první udělený na české části  Karlo-Ferdinandovy univerzity . Původním povoláním byl středoškolský profesor češtiny ,  francouzštiny  a tělesné výchovy, dále autor povídek, románů a několika básní a významný překladatel z francouzštiny. Byl čtyři roky vychovatelem v knížecí rodině Schaumburg-Lippe v  Ratibořicích  a tamější vybrané chování rodiny ho inspirovalo k napsání několika společenských knih. S knížecí rodinou projel Evropu ,  Afriku ,  Asii  a  Severní Ameriku . V letech  1887  až  1912  působil jako středoškolský učitel v Praze (na  Gymnáziu v Truhlářské ) a  Klatovech .
 
Pracoval i jako  ceremoniář  prezidenta  T. G. Masaryka , kdy navrhl statut  řádu Bílého lva , který dodnes propůjčuje nebo uděluje prezident republiky, zavedl úřadování na  zámku v Lánech  a vypracoval audienční řád. Byl členem spisovatelské skupiny  Máj , překládal literární díla z francouzštiny a němčiny (např.  Émila Zoly ,  Honoré de Balzaca , či  Karla Maye ), která vydával pod různými pseudonymy (Gaston Humbert, Stanislav Jarkovský či Stanislav Vraný)
 
Široké  veřejnosti  byl znám svými díly, kde podává pravidla a normy správného  chování  ve všech oblastech života. Ve svých dílech chování kladl důraz na  slušnost ,  čestnost ,  skromnost , vzájemnou  úctu .
Dotaz na prodavače
 *
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
Související tituly
UNITY
Tomáš Holan
Pokud jste o Unity nikdy neslyšeli, tak je to nástroj, který dovoluje vytvářet profesionálně vypadající 2D i 3D počítačové hry běžící na různých platformách, od Windows přes webové aplikace až po mobilní telefony. O Unity existuje na internetu taková záplava informací, návodů a tutoriálů, že může být těžké rozhodnout se, jak a čím začít. V této knize se autor snaží na příkladu vytváření jedné hry představit základní principy, techniky a stavební prvky, a zároveň upozornit na možné problémy a jejich řešení. Kniha nemá formát příručky nebo učebnice, jde spíše o postupné objevování toho, jaké úkoly potřebujeme při vytváření hry řešit a jaké prostředky k tomu Unity poskytuje. Čtenář by měl mít alespoň minimální povědomí o programování týkající se proměnných, objektů, dosazení, cyklů a funkcí. Zdrojový kód se v Unity píše v jazyku C#, ale k porozumění příkladům bude stačit i znalost nějakého jiného jazyka. Kniha je určena především pro zvědavé studenty středních škol a možná i pro jejich učitele, kteří hledají nějaké zajímavé téma do kurzů informatiky. Při psaní knihy měl autor na mysli také všechny ostatní čtenáře, kteří o Unity už slyšeli a chystají se s ním již nějakou dobu seznámit, ale zatím nevěděli, odkud začít. Tak teď je ta správná chvíle!
Bestseller
Vytisknout stránku Poslat odkaz na e-mail